pillllans

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

LISTA

Av Pernilla - 3 juni 2009 13:52

Har blivit utmanad till en lista! Självklart antar jag, man ska ta bort en fråga och ersätta med en egen och sedan skicka vidare till en bloggare. Så Maria, turen går till dig!

1. Vilken parfym använder du?
Puma Jamaica oftast

2. Dagens låt?
Alex R med vinnarlåten Fairytale

3. Vad läser du just nu?
Senaste Vecko revyn

4. Dagens höjdpunkt?
Att jag är ledig idag!

5. Vad skulle du vilja lära dig?
Rida ännu bättre =)

6. Vad var ditt senaste inköp?
Tre par skor förra veckan

7. Vad är ditt favoritdjur?
Boss min hund och Calle mnin häst

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
Klara skolan och gå ner i vikt

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?
Hon är en av det underbaraste i mitt liv !

10. Vilken är din ögonfärg?
Blå

11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Att sluta vara så naiv och jämt tro det bästa om folk

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
Kroatien tror ja...

13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Pålitlighet, omtanke...

14. Vad är dina sommarplaner?
Vara på Orust mestadels & sola/bada, men hitta på saker, få se lite och festa givetvis.

15. Vilket är ditt drömyrke?
Stallchef

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
Mina Gina tricot jeans och skinnjackan

17. Vad får dig att gråta?
Barn och djur som far illa och mycket mer.

18. Favoritmat?
Räkor! =)

19. Jobbar du eller pluggar?
Både och 75% jobb och 100% studier

20. Vilka är dina favoritserier på tv?
Hinner inte med tv nu så vet inte...

21. Vad har du på dig just nu?
Snobben hotties & linne

22. Vilket är ditt favoritgodis?
CHOKLAD!

23. Vad gjorde du innan du satte dig och svarade på dom här frågorna?
Drack kaffe o rökte

24. Vilken var den senaste filmen du såg?
The reaping

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards