pillllans

Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Resumè av denna torsdagen

Av Pernilla - 23 april 2009 22:53

Ja idag så började dagen med jobb. Slutade 14 idag så inte den längsta dagen men så fort jag slutade så åkte jag till mitt andra jobb på Currus och fick städat där. På Currus slutade jag vid fyra så det blev lagom för att åka och hämta mamma på jobbet. Släppte bara av henne hemma så stack jag vidare till stallet. Red barbacka på Calle, först ut en liten sväng och sen i paddocken. Red bara typ 25 min idag... Men det gick bra idag med, jag satt allt kvar, hehe... Väl hemma igen så fick jag ätit middag och sen en fika på det med mamma och C. Tog det lugnt en stund för att vid 20 snåret sådär åka till stallet igen och plocka in hästarna. Så nu kom jag nyss hem nästan och ska nu ta två treo igen för andra gången idag och gå och lägga mej i hopp om att denna hemska huvudvärk som förföljt mej idag ska ge med sig. Känner mej verkligen fruktansvärt tung och seg i knoppen. Hoppas på en ny pigg dag imorgon. Jobbar 7-16,30 imorgon men sen è jag ledig lördag, söndag och måndag! Weehooo! Ska bli mycket härligt. Men nu ska jag ringa min älskling Micke och säga god natt och sen får det bli sängen för min del! Natti på er...

Nedan så kommer det lite bilder från idag på Boss ! ! !

                         


Mitt h j ä r t a

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards