pillllans

Direktlänk till inlägg 15 april 2009

Regnig och lite grå morgon

Av Pernilla - 15 april 2009 21:53

Stod upp kvart över 6 imorse, blev en kaffe och cigg innan jag skjutsade mamma till jobbet för att själv åka till stallet. Tråkigt nog regnade det så det fick bli täcken på på hästarna idag. Fick gjort iordning stallet och tog också med mej lite grejer ut idag. Fick plockat med mej ytterligare en del hem igår som täcke m.m som inte kommer behövas så nu passade jag på att ta med flughuvorna och annat med ut till stallet. Snart är det sommar så gott att ha alla grejer på plats då. Schampot fick med ut också för jag hade verkligen behövt och bada han en dag. Dom pratar om riktigt varmt och gott väder till helgen, kanske man kunde passat på då!?
Så har jag hunnit med kaffe när jag kom hem och nu ska jag greja lite med tradera och sen byta om för att åka till Currus och städa. Sen sätter jag mig nog med skolarbete tills det är dags att åka till Gbg och MR. Hade tänkt och sova där inatt nämligen.
Slänger in ett par bilder på Calle hur han har en tendens att se ut på dagarna så förstår ni hur behövlig den där duschen är!



Men visst är han söt ändå min Skitgris, haha....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards